.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
حاشيه هاي يك مسابقه فوتسال در مازندران

عدم نظارت هيئت فوتبال مازندران بر مسابقات فوتسال ليگ دسته اول فوتسال استان بر كيفيت برگزاري اين مسابقات تاثير منفي گذاشته است و اين مسابقات به بدترين شكل در حال برگزاري است.

ديدار روز پنج شنبه تيم هاي قلعه پایان گلوگاه و شهید اولاد عظیمی قائم شهر به علت حاضر نشدن داوران مسابقه با 40 دقيقه تاخير برگزار شد وهيچ مسئولي نيز در اين خصوص حاضر به پاسخگويي نشد.

پس از تاخير فراوان داوراني از شهرهاي اطراف و يكي هم از گلوگاه در اين ديدار حضور پيدا كردند، ولي انتخاب داوران از منطقه تيم ميزبان و بدون اطلاع هيئت فوتبال تخلف آشكار اين مسابقات بود كه تا كنون هيچ شخصي از هيئت فوتبال استان اين قضيه راپيگيري نكرده است.

حضور بيش از صد تماشاگر در داخل سالن اين مسابقات در اطراف زمين بدون هيچ حفاظي از مشكلات ديگر اين مسابقات بود كه امنيت بازيكنان تيم ميهمان را به خطر انداخته بود و تمركز بازيكنان را نيز از بين برده بود.

نيمه اول با نتيجه يك بر صفر به نفع تيم ميزبان به پايان رسيد ولي در نيمه دوم با به ثمر رسيدن دو گل براي تيم قائم شهر نحوه سوت زدن داور تغيير پيدا كرد و تيم شهيد اولاد عظيمي قائمشهر را فلج كرد.

داور با زدن سوت های مکرر و یک طرفه به نفع تیم میزبان تیم میهمان را پنج خطا کرد و در یک صحنه نيز براي كامل كردن طرفداري هاي خود از بازيكن تيم قلعه پايان گلوگاه خواست را خود ر به زمين بياندازد.

بازیکن حریف خو درا در همان لحظه به زمين انداخت و داور خطای ششم را نيز گرفت و اعتراض یکی از مسئولین تیم قائم شهري نيز نه تنها موجب پايان يافتن اين حق كشي ها نشد بلكه داور با كمال تعجب فرد معترض را با الفاظ ركيك از زمين مسابقه اخراج كرد.

اگر از نحوه اخراج فرد مورد نظر بگذريم نكته جالب توجه اينجاست كه اين فرد توسط مامورين نيروي انتظامي از سالن مسابقات اخراج شد و داور سوم هيچ دخالتي در اين خصوص نداشت.

بازی در دو دقیقه پایانی با حساب سه بر دو به نفع تیم قائم شهر پیش می رفت که داور با اخراج دو بازیکن و گرفتن خطای پنالتی نقطه دوم در نهايت به خواسته خود رسید و اين ديدار با حساب سه بر سه مساوی به پایان رسید.

وظیفه نظارت و پاسخگويي بر این اعمال با کیست؟ تا چه زماني اين حق كشي هاي در ورزش ادامه خواهد يافت؟


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.165 seconds.